O Janie
Jan Blew to doświadczony menedżer i analityk biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT, specjalizujący się w opracowywaniu oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Przez ponad 20 lat prowadził projekty z zakresu analityki danych, e-commerce oraz integracji technologicznych, zarządzając rozwojem produktów cyfrowych w dynamicznych środowiskach biznesowych.
W swojej karierze z sukcesem współpracował z wieloma firmami — w tym z PwC, czy w zakresie retailu (Answear.com, Bytom, Gino Rossi, …), a także realizował projekty dla IBM czy w ramach funduszy badawczych NCBiR (projekty związane z AI).
Stara się korzystać w sposób praktyczny z nowoczesnych narzędzi, metodyk i praktyk — AI w kontekście przetwarzania danych, wnioskowania/predykcji czy automatyzacji, DDD w zakresie projektowania architektur systemów IT, czy event-storming w zakresie komunikacji interesariuszy i deweloperów — co pozwala na skuteczne facylitowanie pracy zespołów i osiąganie wysokiej synergii oraz jakości rezultatów prac w realizowanych projektach.
Współpracuje z Wrocławską Akademią Biznesu (WAB), gdzie prowadzi zajęcia z zakresu sztucznej inteligencji, analizy danych w biznesie z wykorzystaniem AI oraz innowacji w przedsiębiorstwach. Jego wykłady i warsztaty cieszą się uznaniem, dzięki połączeniu szerokiej wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym — zarówno od strony biznesowej, jak i wdrożeniowej.